loading...
شب ترسناک,جن,ارواح,علوم غریبه,متافیزیک,چاکرا,رمل,جفر,چشم سوم
Wolf(M) بازدید : 382 دوشنبه 19 مهر 1395 نظرات (0)

✅ خرافات در متافیزیک و ماوراءالطبیعه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام خدمت دوستان عزیز 

 

امیدوارم حالتون خوب باشه ❤️❤️

 

💎 در حال حاضر این علوم غریبه و ماوراءالطبیعه و متافیزیک واقعا به یک بلبشو تبدیل شده . و هرکسی درباره این علوم اضهار نظر میکنه و تز میده .

 

⭕️ این دقیقا همون مثالیه که میگه " وقتی آب سربالا بره قورباغه ابوعطا میخونه "

 

‼️ واقعا واقعا یک معضل بزرگی شده . میرن ۱۰ هزارتومن میدن یکی از این کتابهای علوم غریبه رو میخرن یا از بعضی سایتها دانلود میکنند و پیش خودشون فکر میکنند علامه دهر شدند .

 

🚫 بدبختانه برخی از اینها هم روابط عمومی خوبی دارند و انسان بی اطلاع و ساده هم که زیادند شروع به کلاهبرداری و کلاشی میکنند .

 

🔘 اکثر کسانی که به این کتابها دسترسی پیدا میکنند بد بختانه دستورهای کتاب رو انجام میدن که اون وقت واویلاست . و اونقدر کله شق هستن که وقتی بهشون میگی قبول نمیکنند و راه خودشون رو میرند .

 

🔴 همین دوستان و عزیزان اطلاعات غلطی رو از ماورا به مردم انتقال میدن و باعث افزایش خرافه ها میشن .

 

➕ باب مثال من مطلبی در باره آل و اماصبیان و بختک نوشته بودم یکی از همین دوستان پیام گذاشته بودند که صحبت شما غلطه و من تحقیقات زیادی در این باره انجام دادم .

 

⁉️ شاید فکر کنید به خاطر اینکه گفته مطلب من نادرسته ناراحت شدم ولی نه من واقعا کسی بتونه در ماورا من رو راهنمایی کنه استقبال میکنم . بعد به این دوست گفتم شما آیا چشمتون باز هست که موجودات ماورایی رو ببینید و یا صداشون رو بشنوید گفت "نه" . 

 

🎯 گفتم از کجا تحقیق کردید گفت از سایت ها و وبلاگها که هستن و کسانی که میگفتند به ماورا احاطه دارند .

 

🔔 حال شما به این چی میگید و مثالهای فراوان دیگه ای که فقط باعث تاسف میشه که هر روزه با اینها سرو کله میزنم امیدوارم این داستان درست بشه .

 

با تشکر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
شب ترسناک,جن,ارواح,علوم غریبه,متافیزیک,چاکرا,رمل,جفر,چشم سوم
اطلاعات کاربری